Thursday 14 July 2011

Luahan hati 517..





pertama kali ku dengar suara mu..
sayunya hatiku merindui dirimu
walaupun belum kita bersua muka
namun aku telah jatuh cinta...


pertama kali ku bertemu dengan mu
hatiku terpaut melihat senyumanmu
aku mengharap engkau menerimaku
kerana aku bersedia menyintaimu....

akan ku renang lautan yang berapi
membuktikan kehebatannya cinta ini
tetapi jika lau kau meninggalkan aku
terhiris hati ini...terguris jiwa ini...
menangis tak berlagu...ohhhh...

biarpun ombak yang merubah pantai
kasih ku takkan hancur berderai
biarpun hari berganti hari
dirimu tetap ku nanti ohhhh...

sayangku pimpinkan tangan ku
menuju mahliga
i bahgia..
kita bersama nikmati kisah cinta
hidup bagaikan di syurga
ohhhh..kasih......

@@@@@@@@@@@@@


LUAHAN HATI BY THAT

GIRL..

Dulu ku pernah jatuh cinta dgn mu..

Suara mu yg merdu membuat ak rindu..

Alang kah sedih dan kecewa nya..

Bila kau mempermainkan cinta ku…


Kerana kecewa, hidup ku merana..

Pabila ku tahu kau sudah berpunya..

Kau membuat ku percaya kan mu…

Sehingga aku di TIPU..


Ku ditinggal kan setelah dilukai…

Kau membuat ku tak ingin bercinta lagi..

Mengapa sayang..kau buat ku begini…

Terluka hati ini, pabila sebenar nya..

Cinta ku di khianati..


Sayangku…

Jujur laa pada ku…jikalau kau tak cinta kan ku..

Cukup laa sudah kau mempersia kan ku…

Pergi laa dari hidup ku…~ ~ ~ ~ ~ ~ ~


sekian...TERIMA KASIHH.. ~ ~ ~ ~

@@@@@@@@@@@@@@@@@@


andai HATI ku akan terbuka ....
tunjuk kan lah..
ya ALLAH....
tunjuk kn laa diriku apa yg terbaik untuk ku, agama ku
dan kehidupan ku... (^-^)
aminnnnn.....



No comments:

Post a Comment